Tuesday, March 3, 2009

YanG diDugA oLehKu

Impian dan angan-angan hanya sekadar tinggal kenangan. Cita-cita aku tetap tidak kesampaian. Tidak guna untuk aku korbankan masa demi semua ini. Aku memang mengharapkan semua ini. Pastinya ada yang menghalang impian aku. Bukan aku jealous. Tapi kepenatan aku tidak berbaloi sama sekali. Sering kali aku terpaksa bersaing. Aku sedar, aku memang tidak sempurna "sifatnya". Rasa sebak berselubung dalam jiwa aku. Aku dah menjangka.

Betullah kata mak aku, berangan sampai bila pun tak akan dapat. Aku asyik fikirkan hal ini, aku sentiasa bertanya silap di mana agaknya. Saat aku tenung wajah dia macam-macam fikiran negatif aku berpacaran dekat otak. Walau si "abiD" pujuk aku...namun jiwa aku masih tak tenang.


Mungkin aku tak layak nak galas semua ini. TAHNIAH WAHAI SAHABAT AKU.

1 comments:

Anonymous said...

kecewa dengan apa Dek Wan??
kau dah buat yang terbaik dan semampu kau.Tadi kau dok bersyarah kat akak,apa yang kau cakap..jangan memandang rendah pada diri.Akak pegang cakap kau tu...dan kau sebagai penuturnya harus lebih berani.

DEQ-1 gosong © 2008 Template by:
SkinCorner