Monday, May 25, 2009

Kenangan Yang Terindah



Link Post : http://www.youtube.com/watch?v=RMs83vY2d34

Aku rasa happy sangat sebab show Mek Mulung dah pun selesai. suatu pengalaman yang tak dapat nak aku lupakan. Bukan apa, ini adalah pengalaman terbaru bagi aku yang tak pernah terlibat dalam mana2 produksi teater tradisional. teater tradisional memerlukan kemahiran dan juga kreativiti dalam mengolah suatu persembahan. bukan apa...teater tradisional merupakan sastera rakyat yang disampaikan secara lisan dari saru generasi kepada generasi yang lain. tiada skrip. dan ini memberi satu cabaran kepada pelakon untuk melakonkan watak2 yang ada dalam cerita.




Link Post : http://www.youtube.com/watch?v=PgjJNkBb-kM

Aku rasa ni lah pencapaian aku yang aku sendiri rasa dalam hidup aku. Aku telah berjaya meletakkan diri pada satu tahap yang boleh aku banggakan. Dan itu bukti untuk aku tunjukkan pada family aku, bahawa impian aku selama ini terbukti... Tq kepada semua yang bagi support khususnya family kau sendiri. Tak lupa kepada tenaga pengajar. kalau takde diorang aku sendiri takkan tahu pasal Mek Mulung dan takkan jadi seperti sekarang. dan aku mungkin takkan tahu yang aku ni boleh melwak. hahahahahahhaha.......

0 comments:

DEQ-1 gosong © 2008 Template by:
SkinCorner