Sunday, May 3, 2009

Berita Utama : Perubahan yang dicari? Jom Kita siasat




Ini adalah aku yang baru. Nama je masih Mohd Hazwan Bin Mohd Khadari. Still orang boleh panggil aku DEQ-WAN. Perubahan akan berlaku. Slow-slow. Aku akan teguh. Akan terus memasang pasak hingga ke tunjang kehidupan. Biar hati bertabur dengan rasa kesengsaraan. Akan aku rantip segala kekusutan.
  • Sebab Deqwan diladi Deqwan oi
  • Sebablah Deqwan..Deqwan oi
  • Deqwan yang baru eh......

7 comments:

citrasakura said...

what is that ...?
i don't understand
isi't you want to find your better self?
or...something else?

DeQ-Wan said...

slow2....aku masih yang sama.... cuma akan berlaku something..... tunggu jer.... aku masih wan yang suka...ehemmmm...paham2lah... tapi lebih berhati2 dalam proses pemilihan...

M.F Kencana said...

Sala kembali.Wah aku baru jumpa blog ni...,, oh kau link aku ker? ok Tq -M.F Kencana

DeQ-Wan said...

ye ker..... ko knp dengan aku skunk pun dah senyap fairuz oiiiiiiii

M.F Kencana said...

Siapa Fairuz?Aku tak kenal Fairuz.Fairuz dah mati. hmm tak de lah senyap. Just otak aku tgh tak betul sikit. Buat masa ni ya aku bersendiri menyepi tetapi dalam diam aku akan bangkit perlahan-lahan dengan karya-karyaku. Aku sedang mencari diri.Cari haluan. Kiri hitam kanan putih, pilih yang menggembirakan. Diam bukan bermakna sombong,tetapi memendam rendah diri. ok, lestari diri di ASWARA. ASSALAMMUALAIKUM -M.F Kencana (anak Johor yg kerdil)

DeQ-Wan said...

kalau dah mati takyahlah ko muncul.... ko ni kan jangan jadi bangang......kerana benda tu ko nak jadi macm ni come on la....

M.F Kencana said...

ya tak pe lah. Jadi bangang itu lebih indah,unik universal.Kita rasa hukum dunia. Jadi bangang untuk diri sendiri, tidak menyusahkan org dan tidak mengganggu orang. Tak kacau hidup orang. Dan tuhan akan mengerti isi hati manusia yang bangang ini. Hari ini kita jadi bangang dan esok lusa adalah hari-hari kehidupan. Jadi bangang lebih baik dpd jadi bengang kerana bengang akan menyusahkan semua masyarakat. Berpeganglah satu prinsip keADILan tuhan. Hari ni kita tenggelam di dasar laut tersungkur sedangkan orang lain terapung di pelangi menari gembira. Hari esok?lusa? Doakan aku terapung dipermukaan air yg masih terasa kocakannya. Salam saudara, TERIMA KASIH -M.F Kencana (anak Johor yg kerdil)

DEQ-1 gosong © 2008 Template by:
SkinCorner